- Welkom
- Nieuws
- 2016
- Nacht van het Zoute 2016
Nacht van het Zoute 2016
Onze goede
klanten in de bloemetjes zetten, dat is het uitgangspunt tijdens De Nacht van
het Zoute. Een laatavond opening, een lekker drankje met bijpassende hapje, een
gezellige sfeer en twee van onze merken die extra in de kijker geplaatst
worden: de meest luxueuze braderie van het land is ook voor ons het hoogtepunt
in een altijd druk zomerseizoen.
Dit jaar
stonden Breitling en Marco Bicego centraal. PR-verantwoordelijke Natalie
Vanheule legt uit: “We geven de twee merken in de mate van het mogelijke alle
vrijheid in het bekleden van de etalages en het resultaat mocht absoluut gezien
worden. Vaak wordt die avond ook een nieuw model voorgesteld, zoals dit jaar de
Chronospace van Breitling. In twee aparte vitrines werkten ze bovendien met highlights, waarbij een bepaald uurwerk
werd uitgelicht en rondom de nodige tekst en uitleg in 3D werd geprojecteerd.”
Nieuw dit jaar was een heerlijke Bellini cocktail.
“Het had heel wat voeten in de aarde om de verhouding van de ingrediënten
op punt te
krijgen, maar op de avond zelf viel de cocktail enorm in de smaak,” lacht
Natalie. “We voegden er een schijfje perzik aan toe en dat gaf, samen met de
AperolSpritz waarin we een stukje sinaasappel verwerkten, wat extra kleur aan
de avond. Om verder in de Italiaanse stijl te blijven, konden aanwezigen ook
genieten van wat fingerfood met tapenade.”
Een
aangename avond, een mooie opkomst en allemaal tevreden
mensen: wij kijken alvast uit naar volgend jaar!
Fotoalbum: Nacht van 't Zoute 2016